
امروز اول شهریور 1395 در طی یه برنامه ریزی قبلیxa0 از طرف اداره آموزش و پرورش و هماهنگی انجام گرفته جمعی از همکاران بانوی فرهنگی و مدیران مدارس شهرستان خدمت عالیترین پست مسئولیتی منطقه رسیدند و انتصاب در این پست را خدمت آقای مهندس طالب پور و معاون محترمشان جناب آقای دکتر ملکی تبریک عرض نمودند. در این جلسه ریاست محترم آموزش و پرورش منطقه جناب حاجxa0 آقاسر تیپیxa0 ضمن بیان گوشه ای از موفقیتهای فرهنگی و آموزشی خصوصا در کسب رتبه هایبرتر تک رقمی کنکور آرزومند موفقیت و کامیابی در تمام عرصه های سازند...
ادامه مطلب