همزمان با هفته گرامیداشت تربیت بدنی ضمن اجرای برنامه تغذیه سالم و پذیرایی با میوه و نیم چاشت سالم
به صورت دسته جمعی به مدت نیم ساعت تمام در حیاط مدرسه نرمش نموده و برنامه مفرحی را موجب شدند که این برنامه همچنین در راستای بهداشت روان و قسمتی ازبرنامه های گرامیداشت هفته بهداشت روان در مدرسه انجام گرفت . دانایی با دانش و توانایی با ورزش یکی ازشعارهای این هفته بود .



هنرستان بیاضیان بنیس...
ما را در سایت هنرستان بیاضیان بنیس دنبال میکنید
برچسب: گرامیداشت هفته تربیت بدنی, نویسنده: بازدید: 179 تاريخ: جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 11:14