پیاده روی جمعی دبیرستانیها از مدرسه تا امام زاده

خرید بک لینک
تعداد 160 نفر از دانش آموزان دختردوره دوم متوسطه روز دوشنبه 8/8/96 از محل هنرستان بنیس به سمت امام زاده پیاده روی کردند تا ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی به عنوان یک پدافند غیر عامل در فرآیند سلامتی و افزایش توان و مبارزه با آسیبهای اجتماعی دنیای مجازی انجام فعالیت نمایند .

+ نوشته شده در دوشنبه هشتم آبان ۱۳۹۶ساعت 19:20&nbsp توسط دانش آموزان |


هنرستان بیاضیان بنیس...

ما را در سایت هنرستان بیاضیان بنیس دنبال می‌کنید

برچسب: دبیرستانیها, نویسنده: بازدید: 206 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 6:52

صفحه بندی