روز چهارشنبه مورخه 9 آذر 96 در سالن علی ابن ابیطالب بین مدارس دوره دوم متوسطه منطقه مسابقات بسکتبال برگزار گردید و تیم دختران هنرستان مقام سوم منطقه را احراز کرد .



+ نوشته شده در شنبه یازدهم آذر ۱۳۹۶ساعت 11:56  توسط دانش آموزان |



+ نوشته شده در شنبه یازدهم آذر ۱۳۹۶ساعت 11:56  توسط دانش آموزان |
ما را در سایت هنرستان بیاضیان بنیس دنبال میکنید
برچسب: والیبال, نویسنده: بازدید: 267